دلچسپ و عجیب

برچھی نما دانتوں سے شکار کے بدن کو چھیدنے والا سانپ

برچھی نما دانتوں سے شکار کے بدن کو چھیدنے والا سانپ

نیپال: دنیا کے خوفناک سانپوں میں سے ایک انوکھا ککری نامی سانپ ہے جو اپنے دشمن کے اندر گھس جاتا ہے اور اس کی آنتیں اور دیگر اعضا کھا کر اسے چباڈالتا ہے۔

نیپال کے گورکھا سپاہی کے پاس برچھی نما خمیدہ خنجر ہوا کرتے تھے جنہیں ککری کہا جاتا تھا اور اسی بنا پر اس سانپ کو ککری سانپ کہا جاتا ہے۔ سانپ کا طریقہ واردات اتنا خوفناک اورحیرت انگیز ہے کہ وہ تیز دانتوں سے شکار کے بدن کو کاٹتے ہوئے اس کے اندر گھس جاتا ہے اور اسے اندر سے کھاجاتا ہے۔

اگرچہ اس منظر کو بہت کم فلمبند کیا گیا ہے لیکن ماہرین نے اس کی دو تصاویر جاری کی ہیں جن میں سے ایک تصویر میں وہ سانپ اپنے مرغوب شکار یعنی ایک بڑے مینڈک کے دھڑ میں گھسا ہوا ہے اور دوسری تصویر میں وہ مینڈک پر حملہ آور ہے۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ اس سانپ کے سنپولے بھی اپنے نوکیلے دانتوں سے ہی انڈے توڑ کر باہر آتے ہیں۔

ہرپیٹیزووا نامی سائنسی جریدے میں شائع ایک رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ یہ سانپ بہت چالاک ہے اور زہریلے مینڈک کو سامنے سے شکار کرنے کی بجائے دائیں یا بائیں جانب سے حملہ کرکے اسے چھید دیتا ہے۔ بسا اوقات یہ زخم لگا کر ہٹ جاتا ہے اور شکار کا خون بہتا رہتا ہے لیکن اس کا ایک اور عجیب طریقہ واردات ہے جس میں یہ شکار کے اندر گھس کر اس کی آنتیں اور دیگر اعضا کو تیزی سے کاٹ ڈالتا ہے۔ اس عمل سے شکار فوری طور پر مرجاتا ہے جو بعد میں اس کی دعوت کا سامان ہوجاتا ہے۔ شکار کے دوران وہ اپنا پورا سر اس کے جسم میں داخل کردیتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Open chat
Need help ?