ویڈیوز

قومی ٹی 20 کپ ۔ 30 ستمبر تا 18 اکتوبر

2020–21 کا قومی ٹی 20 کپ ایک ٹوئنٹی 20 ڈومیسٹک کرکٹ مقابلہ ہے جو پاکستان میں کھیلا جارہا ہے۔ یہ قومی ٹی 20 کپ کا سترہواں سیزن ہے ، اور اس کا آغاز 30 ستمبر 2020 کو ہوا تھا ، اور 18 اکتوبر 2020 کو ختم ہونا ہے۔ شمالی کرکٹ ٹیم دفاعی چیمپئن ہے۔

سیزن میں 18 سے 33 میچوں کے اضافے کے ساتھ ایک وسیع شدہ شکل کی شکل دی گئی ہے۔ جولائی 2020 میں ، پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے اعلان کیا کہ ٹورنامنٹ یا تو ملتان یا راولپنڈی میں ہوگا۔ اگست 2020 میں ، اس بات کی تصدیق ہوگئی کہ پہلا مرحلہ ملتان میں کھیلا جائے گا ، جبکہ آخری ٹانگ راولپنڈی میں ہوگی۔

ٹورنامنٹ کے افتتاحی روز سنٹرل پنجاب کے عبداللہ شفیق نے اپنی پہلی وکٹ پر سنچری بنائی۔ ہندوستان کے شیوم بھمبری کے بعد وہ دوسرا کرکٹر بن گیا ، جس نے اپنے ٹی ٹونٹی اور فرسٹ کلاس دونوں ہی میچوں میں سنچری بنائی۔ خیبر پختون خوا کے باؤلر شاہین آفریدی نے چار کھیلوں میں دو وکٹیں حاصل کیں ، بلوچستان کے خلاف 5/20 ، اور سندھ کے خلاف 5/21۔ ملتان میں میچوں کے اختتام کے بعد ، شمالی نے اپنے پانچوں کھیل جیت کر ٹورنامنٹ کی قیادت کی۔ انہوں نے ٹی ٹوئنٹی کرکٹ میں اپنی دسویں فتح بھی ریکارڈ کی ، جس نے لاہور لائنز کے ریکارڈ کو برابر کردیا۔

راولپنڈی میں کھیلے گئے پہلے میچ میں ، شمالی وسطی پنجاب سے ہارنے کے بعد ، شمالی کی جیت کا سلسلہ ختم ہوگیا۔ اگلے میچ میں خوشدل شاہ نے ایک ٹوئنٹی 20 میچ میں سب سے تیز سنچری اسکور کرتے ہوئے ایک پاکستانی بلے باز کی ، 35 گیندوں میں ایسا کیا۔ 10 اکتوبر 2020 کو ، شعیب ملک ٹی ٹوئنٹی کرکٹ میں 10،000 رنز بنانے والے پہلے پاکستانی بلے باز بن گئے ، خیبر پختونخوا کے بلوچستان کے خلاف میچ میں ایسا کرتے ہوئے

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Open chat
Need help ?